< Előző oldal | 1 | Következő oldal >

Symon És Az Albin Világ

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: Farkas, RPG Készítő
Kiadás dátuma: 2020.09.03.
Tartalom neve: Symon És Az Albin Világ

Ismertető:
Symon a Krillián gyárak vadászata során egy tükörvilágba kerül, az Albin világba, mely a Köztes világ védelmi mechanikája (kívülállók ide kerülnek a valós helyett). Itt találkozik Lacival, Luc-kel (Lükkel), és a Köztes világ lakóinak sötét tükörképével, akiket különleges teremtmények ostromolnak. Symon a védelmükre kel és elindulnak a teremtmények bázisára, egy bányaszigetre, ahol többek közt a világ őrzőjének, az Árnyak úrnőjének árnyaival is szembetűzésbe kerülnek.

Egy rendszerdemó, mely bemutatja, hogy mennyit ki lehet hozni az RPG Maker 2003-ból és hogy mennyit dob a játékon, ha az egyedi harcrendszer nem vált színteret, hanem a harc spontán az adott térképen zajlik.

A játékot Farkas készítette, párbeszédekben és poénokban RPG Készítő segített.

A Steel Widow Omnissiah játékának egy rövid melléktörténete lett volna. Dragon Blade utalásokat is tartalmaz. A játék demó marad.

A játékidő kb 2 órás.



Kutyacsont 3 DEMO

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: Dog Entertainment
Kiadás dátuma: 2005
Tartalom neve: Kutyacsont 3 DEMO

Ismertető:
Ez a történet Kutyacsont újabb kalandjáról szól.

Játszd ki, majd mondd el véleményed róla a fórumon



A Másvilág - Demo

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: Ezan2
Kiadás dátuma:
Tartalom neve: A Másvilág - Demo

Ismertető:
A történet annyi, hogy négy srác éli életét, mikor is egy farkas embereket kezd mészárolni. Ám később rájönnek, hogy sokkal több a látszatnál. S egy olyan kalandba keverednek, ami egy másik világba viszi őket... szó szerint!

Egyfajta vegyesfelvágott (lesz benne horror, romantika, akció), de főleg vígjáték, már paródia szintű.
A játék fórumtémája



Projectus, A Végős csapás

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: Anomynus
Kiadás dátuma: 2007
Tartalom neve: Projectus, A Végős csapás

Ismertető:
Anomynus (ano-mínusz) projectje.
Első negyede egy paródia/szerelmes levél a kortárs makeres scéna(már amit kívülről látni lehetett) a pop kultúra és saját humorához.
Utána viszont elkezd kibontakozni egy egyedi történet, amit nemigen tudok összefoglalni, de rendszeresen ugrálunk több szereplő között.

Ha szigorúan nézzük, akkor az, ahol elkezdünk játszani egy szigeten van, ahová a szomszédos királyságok ürítették a "zsenijeiket". És az inkognitó kedviért a főszereplők is igyekeztek besimulni(kivéve néhány kivételt^^) ebbe az idilbe. (A környező királyságokban játszódó dnd kampányban magam is részt vettem, sajnos ide azonban nem vezetett el utunk)

kb. 1 óra játékidő.

(Bandi2)



Az Igazi hatalom

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: Blaze Auralock
Kiadás dátuma: 2005
Tartalom neve: Az Igazi hatalom

Ismertető:
(RPG MAKER 2000 project)
Történetet írta: Jimbo

Tipikus shounen anime plot, egy nem tipikus kezdet után.

Zhed, a főszereplőnk bosszút áll isteni szülein azért mert kitagadták, majd átveszi a helyüket. Mindenkit és mindent, aki erősebb nála, azt levadászta, és most az utolsó erős lényhez, egy boszorkához igyekszik.

Ez végül azonban oda vezet, hogy mindentől megfosztva kell helytállnia a Földön.

A történetírásban nem voltam benne, csupán a megvalósításban segítkeztem annó. A Történet úgy folytatódott volna, hogy a boszorka nem csak veled babrál ki, hanem még 3-4 másik beképzelt istennel is és mint ilyenek egymásra találtok, hogy rájöjjetek mi is az igazi hatalom (azt hiszem a barátság, de komolyan mondom, hogy nem fogadnék rá)
(Bandi2)

Játékidő: 20 perc
lehet kell az alap rtp



Da'rena - Valóságos Rémálmok

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: Prizoner
Kiadás dátuma: 2019-2020
Tartalom neve: Da'rena - Valóságos Rémálmok

Ismertető:
A gyártó szavai:
Sziasztok!

Egy készülő játék projektem demo verzióját szeretném bemutatni nektek,
ami sok korábbi próbálkozásom után a legelső internetre is felkerülő darab.
Fő irányelvem a játék készítése során a gyökerekhez való visszatérés volt,
amik számomra a MoonDragon Entertainment "Emlékcsavar" és "Amnézia" c. játékait jelentik.
Ennélfogva a tartalomra helyeződött a hangsúly itt is.

Az érdeklődők innen tudják letölteni a játékot.



Málnafalva

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: PrKacsa
Kiadás dátuma: 2016-2017
Tartalom neve: Málnafalva

Ismertető:
Információkért kattints ide!



Honto Remake

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: SlackSoft történetének nyomán PrKacsa
Kiadás dátuma: 2016
Tartalom neve: Honto Remake

Ismertető:
A világot ellepték a démonok! Egyetlen sziget van még tőlük viszonylagos békében, Roku szigete. Itt éldegél Honto, egy híres harcos leszármazottja, egészen átlagos élete van, eljár a dojóba, elmegy a szerelőhöz , bár az utolsó két nap eseményei eléggé betesznek neki. Egy sötét pap érkezik a szigetre, és megbolygatja egy kicsit a dolgokat. Ennek a két napnak a történetét játszhatjuk végig. Sétáljunk végig Kokuroku faluban, beszéljünk mindenkivel, akivel lehet (egyetlen problémám, hogy nem lehet sajnos mindenkivel), ékes japáni nyelven fognak hozzánk szólni. A zene is nagyon el van hozzá találva, és Kokuroku falu is nagyon jól néz ki. Fantasztikus! Százpont. Még 1-etlen megjegyzésem lenne hozzá: mikor megjön a sötét pap, 3 emberrel kell beszélgetnünk, hogy a mester új információval szolgáljon. Aki egyébként Zseniális Teknősre hasonlít, és szintén jól el van találva. Zseniális.

Eredeti trilógia:
Honto 1
Honto 2
Honto 3



A Titkos bolygó

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: Dog Entertainment
Kiadás dátuma: 2004
Tartalom neve: A Titkos bolygó

Ismertető:
A történet úgy kezdődik, hogy John valamilyen úton módon a gyík ember fogságába kerül, ahonnan kiszabadul.
Igazság szerint itt nem a történeten, hanem a harcokon van a hangsúly.



Androméda

Játékkép
kategória: Demo játék
Gyártó: Repiczki Zoltán
Kiadás dátuma: nem ismert
Tartalom neve: Androméda

Ismertető:
1834-ben kalózok támadják meg az Andromedát, elfoglalják a hajót. A raktérben található gyógynövény kellett nekik, de nem találták meg. A kapitány és a kormányos a tengerbe ugrott, s egy kis szigetre vettette ki a víz. Egy kis faluban, Denonban húzták meg magukat. Jó barátjuk lett William, egy húsz év körüli fiatalember. Két év múlva Williamék nehéz anyagi helyzetbe kerültek, így az ifjúnak munkát kellett keresnie… Na itt jövünk mi, mint William…



< Előző oldal | 1 | Következő oldal >



Érvényes CSS! Érvényes HTML kód Térképszerkesztő